" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Kenapa 😢
Feb 1, 2015 | 5:51 AM | 0Comment

Aku tak tahu lah dua tiga hari ni aku rasa lain macam je.takut sedih mood nak berubah je kerjanya dengan kaki bengkak sakit.tabah je aku.takpela maybe ni satu ujian aku dalam bulan baru ini 😭 tabah lah wahai hati.dengan problem kat kedainya ada pulak spoil kat situ.adoiii aku nak pergi pun takdek mood.macam mana aku nak ade mood kalau ada tukang spoil.ainn cepatlah balik bentong,aku tenang je rasa kalau ko ade kat bentong ade tempat aku nak mengadu depan depan.feeling sedih padahal kadang kadang hari hari whatsapp cuma harini je tak.sebenarnya aku takut na whatsapp takut ain merajuk pasal dalam group semalam tiba tiba dia cakap "aku tak suka korang" aku pulak bangang pergi bagi gambar semalam dalam group.sorry ain.harap sangat ko baca walaupun aku tahu ko takkan baca kan.Arghhhh tak bestnya extend sem ni.sumpah bosan biar aku buzy dengan study dari aku buzy dengan kerja.tapi nak buat macam mana dah aku pulak ada problem.kalau tak ade je muka aku kat sane.ada hikmah kot aku kat bentong ni.tapi sumpah bosan.rindu kawan-kawan kat uitm sana.rindu izzati,una,rose,alia,ain,nad.eyin,huaaaa.

sumpah kalau dapat jumpa korang aku nak hug puas puas.rindu sangat terutama ain dengan nad memang terasa gila sunyi sebab aku rapat ngan diorang since part one.miss you baby sekalian.mesti korang rindu nak makan kat sweet apple dengan aku kan.hahaha.padahal takpun.yes aku tahu tu.tapi ain mesej harituh cakap dorg tak makan kat situ dah semenjak aku dah takde.yes tuh salah satu cafe favourite aku kalau nak makan tomyam.sedihnya 😐😐 takpe ade rezeki kita jumpa yer sayang sayang sekalian.maybe tuh salah satu sebab mood aku sekarang merundung.adoyai.rindu sangat.but aku still normal cuma aku rasa sunyi tanpa diorang so ain balik cepat aku tunggu ko balik ni isnin minggu depan.sebenarnya aku tak tahu apa motif aku tulis ni,cuma aku nak bagitahu itu yang aku rasa sekarang,hahaha.seriously.


aku rindu korang sangat sangat.izzati ada cakap korang tak buat dah aktiviti macam sem lepak.semua buat hal masing-masing,good luck sayang sekalian.nanti jumpa.