" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





assalamualaikum
Jan 25, 2015 | 12:52 AM | 0Comment

Assalamualaikum.Lama sangat sangat ta menjengah ke blog,bertahun tahun aku tinggalkan dunia blog.tadelah tahun sangat.just lepas spm aku ta ingat sangat.haha.lawak pun ade,harinih pon tetiba aku rasa rindu dengan dunia blog yang boleh aku citer masalah dan memori aku.Pejam celik peam celik aku tak percaya aku dah tinggalkan umur belasan tahun.rasa tua sangat dah,pesan kat diri sendiri ko dah tua dah boleh kahwin dah boleh jadi mak orang okay.hanya pesan but tak nak pun kahwin awal-awal usia ni okay.nanti susah I nak keluar dengan sayang sayang I.

Sekarang dah tahun baru.banyak bende dah jadi sepanjang tahun lepas sedih gembira semua ada.tapi aku cuba tenang hadapi semua bende dengan orang sekeliling aku yang bagi sokongan dan dorongan.sekarang akan aku berjinak jinak dunia blog.tak kisah lah ada orang baca ke tak.yang penting blog aku dah tak bersawang.aku pun dah renew blog delete semua post yang lama-lama.acah acah na buat blog neh jadi blog remaja yang matang.padahal tak sedar diri lagi tuh.takpe slow slow terima kenyataan bahawa aku dh 20 tahun.na tergelak pun ade bile baca entri-entri zaman sekolah dulu.sangat tak matang.hahaha.budak baru na up katakan,acah acah sweet update tentang boyfriend lah.sangat ta matang.Insyaallah lepas ni banyak perubahan akan berlaku kat blog ni.

Aku akan update bende yang penting je InsyaAllah.wishlist kat tepi tu memang aku takkan tukar selagi aku betul-betul dapatkannya dan aku akan tambah sikit.azam baru kan mesti ade tambahan wishlist.url blog pon aku nak tukar sebab aku rasa masa aku buat url blog ni aku tak berapa na matang lagi.kebudak-budakkan sangat.panjang jugak aku taip.sekadar mukadimah.dah matang kan so entry kene panjang macam usia yang dah matang,kononnya.sekian saja mukadimah :)